Iodul in Hashimoto

Incep prin a descrie propria mea experienta cu iodul in Hashimoto.
Pt 2 saptamani am suplimentat cu 2 capsule de spirulina pe zi. Si anti-TPO a crescut de la 1600UI/ml la 2000(maxim e < 35) si anti-thiroglobulina de la 160 la 200(maxim e< 40).

Si nu doar ca anticorpii au crescut, dar TSH-ul a crescut de asemenea de la 0.11 in iunie la 52.3 in 20 august!!!
Desi luam 4 nuci de Brazilia… ca unii zic ca daca iei si seleniu ajuta de nu afecteaza iodul.

Deci in cazul meu e documentat cu analize ca au crescut fix dupa cele 2 saptamani in care am luat spirulina.

Iodul se pare nici macar din surse naturale (ca spirulina, kelpul coaja de nuci verzi etc..) nu e bun in Hashimoto: https://drknews.com/iodine-and-hashimotos/, Dr Kharrazian nu-l recomanda. La comentarii mai multe persoane spun ca au avut probleme de la spirulina sau produsele cu iod.
Insa tot acolo cineva spune ca i-au scazut anticorpii ATPO de la 1300 la 400 intr-o luna si jumatate dupa ce a luat iodoral o tableta pe zi. Poate e caz particular insa mie stiu sigur ca mi-a facut rau iodul din spirulina.
Lasă un răspuns

